SKRIVET: 2009-12-30, kl 19:40:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

You changed my whole life

Hej hopp!

Hemkommen från jobb, slutade ju halv 7 så det var ju skönt. Sitter i pjamas med ett glas julmust och ska plugga teori. Lite senare kommer Cissi så ska jag hjälpa henne med sitt nya hår ;) och så sak vi se film. "Livet är underbart" som jag har lånat från Cassie. Och ännu senare ikväll ska jag köra en runda med pappa, efter han slutat jobb blir det då.... ca 22.30 tiden. =)


Kanske lägger in en bild på Cissi sen om hon blev fin, om jag inte lägger in en bild så blev ful då alltså ;) Haha nej, alla mina kompisar är fina..... men Fia räknas inte som kompis då ju eftersom hon är min syster ;) Haha, känner att jag är på elakt humör idag. Kanske inte lämpligt att se en sorglig film om kärlek och andra världskriget då, kanske råkar kräka ur mig några hemska kommentarer.



Min lilla älsklingspojke!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: