SKRIVET: 2009-12-05, kl 01:00:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

You are the only

God afton! =)



Tänka slänga upp lite bilder från festandet i onsdags! =)



Cassie när vi tar några drinkar på Chili.



Jag och Vesslan utanför Orvars korvar. =) Ni kan nog avgöra tillståndet.

 

Haha, en inte allt för nykter Vesslan kör lite porrig dans vid en lyckstolpe. Kommer nog bli så glad när han ser dessa bilderna!

 

Satt och klickade igenom min storebrors mobil och hittade en riktig liten sötnöt på flera foton =)



Haha, lillebror. Han ser ut som en galen liten risplockare. I vanliga fall brukar han vara lite sötare, detta var bara hemskt.



Typ som så, lite charmigt gullig.


Var som sagt på risk 1an.... det var lite hemskt faktikst =S Fick se en massa filmer om folk som har krockat, kört rattfulla och massa olyckor. Nu vill man ju inte ha sitt körkort längre, tyckte vissa bilder man fick se var ganska obehagliga. men det är väl det som är meningen. Annars så tyckte jag som innan, allt handlar bara om logiskt tänkande.. ett sätt för korskolorna att tjäna extra pengar på eftersom kursen är obligatorisk.

Kom till jobb tidigare än tänkt, var ganska lugn dag. Ser ut som jag kanske ska jobba på nyår, blö! Kanske inte riktigt vad man tänkt sig, men men. Får väl la ställa upp.


Min überkloka syster bokade mina biljetter till Irland till mig när jag var på jobb. Resan skulle gå på 2200 kr men gick istället på 3000 kr eftersom hon råkade boka att vi skulle ha 4 st resväskor med oss.... Istället för en var som man brukar nöja sig med. Sista gången man gjorde misstaget att låta någon annan boka resor åt en.


Tror det är dags att sova kudde nu. Ska jobba imorgon med, sen ledig söndag och måndag. Det blir banne mig många timmar framför The Sims =) Ska hinna med en promenad och fika med Linda och Caesar i skogen på söndag morgon också givetvis!


God natt då alla små frö!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: