SKRIVET: 2009-12-25, kl 19:07:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Were not going

Okej, det blir inte Avatar. Det blir istället rysaren Paranormal activity, det var slutsålt till Avatar trots det va premiär för ett tag sedan väl? Hoppas jag slipper sova ensam de närmsta kommande nätterna, annars får Cissi ställa upp som bed-buddy.

Jaha, ut och jaga nyårsklänning, skor, kavaj?, smycke med mera.... stört kul! Usch jag hatar leta efter saker när man har en typ "vision" på hur man vill att de ska se ut. Ni vet säkert vad jag menar.

Nå, nyårslöfte. Ja, sånt som man lovar att ändra på, göra eller inte göra men man aldrig håller. Hmm, iår ska jag gå ner 5 kilo, spara massa pengar och sola lite oftare...... mycke möjligt att jag ska skaffa gymkort, ny utbildning och fastare rumpa. Meeeen som sagt ett nyårslöfte är nyårslöfte.


Näpp, nu kommer Eddie snart och plockar upp mig. Måste sätta på mig ansiktet u know!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: