SKRIVET: 2009-12-25, kl 15:55:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

The day after

Det blev mig en riktigt god jul =) fick gäster ungefär vid 14 tiden och så kollade vi på Kalle Anka kl 15, de gör väl alla svenskar....... och alla som vill vara svenska ;) Anywho, sen kom tomten som först höll på att gå in till vår granne. Ni förstår, vi har en egen personlig tomte.... dock är det oftast en ny varje år ;)
Fick en massa fina saker, bland annat två berlocker till mitt Thomas Sabo armband. En fyrklöver (för the irish luck) och ett eiffeltorn.... för Freddie tyckte att jag skulle ha de eftersom jag hade frihetsgudinnan, vet inte hur de hör ihop men jag är glad ändå =)



Här ser ni tre tjejfilmer, skor, parfym och smink från makeup store, berlocker, underkläder, pengakuvert, kavaj m.m.



Så här såg de ut innan tomten kom och delade ut alla klapparna!


En mysig bild från vår gran =)

Har redan hunnit äta gröt, vara en runda på Entré och spelat lite Sims idag. Så lite har jag hunnit med ialla fall. Ikväll ska jag, Johan och Eddie på bio och tror vi ska se Avatar. Är ganska sugen på att se Paranormal activity men det är inte lönt för mig att betala fullpris eftersom jag bara ser halva filmen genom mina fingrar.... riktig fegis. Ingen med ett bra tips om vad man ska se?


Ska dessutom få min julklapp från Eddie ikväll =D hihi, julen varar inte bara i en dag! Imorgon ska jag på födelsedagskalas sen jobba på kvällen. Blir ganska många dagars ledigt nu när det är så många röda dagar.

Nu ska jag fortsätta inreda familjen Dallas hus i the Sims. =D



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: