SKRIVET: 2009-12-12, kl 00:45:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

The bright side of life

Goder afton, goder afton... nana..nana


Har precis kommit hem från jobb, hunnit kolla lite film med mamma men kände att de var dags att hit the sack nu. Ska ju upp tidigt imorgon och jobba långpanna. Körde med pappa till och från stan idag, gick sådär... fattar inte! Ena dagen går de galant andra dagen suger man! Men men.

Julbaket vet jag inte hur det slutade, hjälpte till från klockan 10 till klockan 13.30 så lite borde jag varit nytta ialla fall! Det blev allt ifrån mandelmusslor till lussekatter och pepparkakor.



Kände mig lite som en desperat hemma fru när jag gick runt i förkläde och bakade :p



Pepparkaksdeg ser ju faktiskt ut som.... ja, bajs.


Var ju en stund med Freddie och Sofie tidigare idag innan jag gick till jobb. Vi gick ner till hundaffären men de fanns faktiskt inget speciellt där, så de blev bara lite hundgodis till sötnosarna =D

 

Älsklingarna sover lite, hade tydligen varit uppe hela natten och busat! =D Smälter varje gång jag träffar dem!

 

Näpp, får väl hoppa i bingen nu. Kommer vara lika dålig på att uppdatera bloggen imorgon som jag varit idag, har inte haft tillgång till någon dator så det är min ursäkt och imorgon ska jag ju jobba hela dagen så det är min ursäkt då! =)

 

Har förresten ett jättebra tips på en julklapp om du ännu inte kommit på de perfekta! Mastercard har presentkort som kan köpas och användas i vilken butik, restaurang eller vart än de tar mastercard! Jättelämpligt om man inte bara vill ge pengar men okej, sen så är det inte så personligt heller direkt. Men, ett bra tips ialla fall!


Har förresten skickat in min ansökan, idag,  till International Make up center för make up artist kursen som jag ville gå. Håller tummarna för att jag kommer in, tycker du ska hålla dina tummar med!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: