SKRIVET: 2009-12-03, kl 23:17:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Take it slow

Hej,


Fy fasen vilken lång dag... men kort ändå! Vaknade klockan 14.00 med dunkande huvudvärk, illamående och allting snurrade fortfarade. Det var hemskt! DEt är såna stunder man intalar sig själv att man aldrig mer ska dricka, men vi gör de ju ändå =)
 

Hade en jättetrevlig kväll igår. Började på Chili med Cassie, Sia, Lisa, Hanna och några till. Gick bort till Centiliter & Gram och fortsatte komma igång med drickandet =) Till slut hamnade vi på Crown, där restaurang festen ägde rum. Hade jätte trevligt och sen kom min favorit Vesslan. Alltid lika kul när han finns i sällskapet. När vi ansåg att kvällen var slut så gick jag och Vesslan bort till Orvars korvar för att köpa nattamat.... jag som hatar korv. Men den gick ner. Taxi hem till Johan och däckade så fort jag hade velat färdigt om jag skulle spy eller inte ;) Bilder kommer imorgon.


Men nu är jag helt återställd, känner mig dock lite febrig =/. Ska upp tidigt imorgon och köra, sen tillbaka till bilskolan vid 14 tiden för att va på risk 1:an. Inte kul. Blir dessutom skitsen till jobb. Not good.



Har ordnat biljetter till Irland den 8-16 januari med mamma. Det blir hennes julklapp från mig. =) Världens bästa dotter* (ledsen Fia, u just aint good enough) Mohahaha.




Men nu ska jag använda min anisktsmask från Apoliva, Apoteket. Se slutet av CSI N.Y och sedan sova.



Puss  och Kärlek


Fis mcgris!

öhm öhm! vem va d som fixa biljetterna lilla klonunge? borde upskatta mig lite mer o lite mer kärleksfullt prat om mig i den här lilla bloggen :P

puss på långtån



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: