SKRIVET: 2009-12-17, kl 12:42:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Superwoman

Kan erkänna att jag inte hade en enda lampa tänd inatt när jag sov!  =D Det var ju så ljust ute från snön, så de lös upp i hela mitt rum! Dock inte lika kul när man vakna och persiennerna var uppe.... lite mer som *strålkastare i ansiktet* - senario.




Håller på att sätta på mig ansiktet, ska snart ta mig in till stan för att träffa Cassie. Får väl ta och lägga på ett kol!

 

Ska till Juanos- Bananos efter jobb idag sedan upp tidigt imorgon, lilla uppkörningen (wish me luck), plugga teori, sola, jobba, hem och sova! Så ser min fullspäckade dag ut imorgon!


Vi har faktiskt kommit rätt långt på julklappshögen här hemma, men sen är de ju trots allt julafton nästa vecka! Tiden har gått riktigt fort, kan inte fatta att de redan är jul. Det var ju nyss sommar.



Är långt ifrån klart! ;)

Ska lyssna klart på Alicia Keys sedan kasta i mig lite frukost, så nu börjar jag få extremt bråttom!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: