SKRIVET: 2009-12-01, kl 21:54:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

OK for now

Hemkommen igen efter en mysig dag på stan.  Köpte julklappar med Elin hela dagen, hittade massor men har fortfarande massor kvar =P Hittade även lite saker till mig själv. Som tex en top från Bik Bok, Lip Plumper från Dior och ansiktsmask från Apoteket ( Elin tipsade mig om att den var bra). Var och åt middag på Jensens Böfhus, jätte god Caesar sallad. Elin var inte allt för aktiv på shoppingfronten, hon handlade bara en julklapp till sin syster, okej hon shoppade loss på Apoteket för just nu är hon typ döende förkyld.... det lilla livet =P




 




Sitter nu återigen och spelar sims =) jag vet! Kan inte hjälpa de, Im hooked! Måste ta hand om familjen McIntosh =)


Får se hur de blir med restaurang festen imorgon, ser ut som jag kanske måste jobba. =( Orkar inte ta mig dit ensam om jag inte kan gå vid 8, så då skiter jag hellre i de.

Ska upp klockan 5 imorgon bitti för att köra med  pappa in till Johan. Ska bara på körskolan för att få halkan gjord klockan 08.15. Way too early! Sen hem till Johan igen, sova lite och iväg till jobb!





Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: