SKRIVET: 2009-12-06, kl 13:13:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

My misstake

Har varit i skogen med Linda och Ceasar för en timme sedan. Jättemysigt men kallt som fasen! Men kan de inte bara snöa istället för konstant regn?! Blö.



Ceasar i bilen påväg ut till skogen, tar ju en liten stund att köra =) Så alltför mycket av en lantis är jag faktiskt inte!



Min söta kompis Linda och lille bebisen Ceasar =)

 

Riktig liten sötnos! =D Får en att själv vilja skaffa hund!

 



Haha, jag ser aningen trött ut. Somnade 03.00 någon gång och fick ett "god morgon" - sms av Linda vid 09.30 typ. Inte jätte pigg må jag säga!


Ska kanske iväg med Nina och Malin lite senare och få köpt de sista julklapparna. Annars kanske det bara blir en film eller något, vi får la se! =)


Ska nu spela lite sims, chockerande va? =D


Puss och Kärlek


Linda

Aw, fina bilderna blev =) Du får gärna skicka till mig! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: