SKRIVET: 2009-12-31, kl 20:12:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Let us find it

Är nu hemma hos Cissi, ätit middag och druckit vin. Gud vad dagen har gått fort. När jag kom hem hann jag gör mig iordning, sminka Fia och Linda sen åka till Cissi vid 17 tiden och fixa hennes hår och smink, jätte tjusig blev hon. Bilderna får ni se imorgon =)

Snart ska vi nog äta efterrätt och fortsätta nyårsdrickandet. Kan ju säga att jag mår ganska så mycket bättre nu så ska nog fira lite ikväll trots allt. Vart och med vem får vi la se ;) Som sagt bilder och ord om kvällen får ni imorgon!


Hittade slutligen någonting att ta på mig, en blå lång top med vadderade axlar och pajett detaljer och ett par svarta strumpbyxor till blev kvällens outfit!


Hoppas ni får ett riktigt trevligt nyårsfirande och att ni fortätter läsa bloggen även nästa år. Tänk att detta är årets sista inlägg! Anywho, nu är det fira ska! GOTT NYTT ÅR PÅ ER kära läsare =D




PUSS OCH KÄÄÄÄÄRLEK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: