SKRIVET: 2009-12-27, kl 17:07:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Is this what we´ve come to.

Igår kväll hade vi myskväll hos Eddie med film och glass, sen sov jag och Johan över där =) Ringde och väckte Cissi vid halv 11 imorse, vi hade bestämt att åka till Nova Lund men ändrade på planerna och tog ett stroll på Malmös gågata istället ;)

Dagen resulterade i lite reafynd och lite ikke-reafynd och slutade med Chai =) Har kommit hem nu och försöker planera kvällen. Mycket möjligt att jag och Cissi ska gå och se Avatar på bio idag... eller så blir de så att hon fastnar framför hockeyn på tv och jag får plugga teori, har ju faktiskt inte ens öppnat teoriboken allt för mycke. Ska leta upp någon hemsida där man kan ladda ner något program för att plugga med. Mitt tekniska jag ska alltså försöka sig på sånt. =S

Anywho, jag, kräsna jag, hittade otroligt nog ett par stövlar idag! plus två par blusar och ett par handskar =D Det kallar jag en lyckosam shoppingrunda. Lika bra att vara ekonomisk och inte gå loss så man handlar för mycket, måste ju ha pengar till Irlandsresan den 8e januari med mamma ju =)

Mina fynd =) 

  


Nä, har nu varit inne och kollat på SF.se efter lediga platser på filmen Avatar men det är ju hopplöst! Slutsålt på alla! Det är nog inte meningen jag ska se den filmen nu. =P

Dags att hoppa in i duschen.


Puss och Kärlek


Anonym

vart hittade du dessa vackra stövlar?


Linda

Älskar ju dina stövlar...damn u =(


Anonym

Älskar ju dina stövlar...damn u =(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: