SKRIVET: 2009-12-20, kl 13:31:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

I can see clearly now

Sitter och plockar ihop saker till kvällens lekar som jag och min kollega ska stå för på personalfesten. Blir lite charader, frågesport och ritlekar =)


Har varit ute i snön med Fia och Oliver och byggt en snöigloo och massa små gångar runt i snön. =) Jättemysigt. Här ute på "landet" så har vi så sjukt mycke snö, över en halv meter! Och det fortsätter vräka ner.



Jag och Ollie har kastat oss bak i snön!



Vår snögata =D


Hittade en grå kavaj igår som jag tänkte ha ikväll, men inte säkert, har så svårt att bestämma mig.
Tror ska mecka runt lite med olika klänningar och se vad jag kan fixa för snyggt.


Näpp, ska kolla film och vänta på att mamma ska komma hem med julgranen så vi kan klä den och lägga alla julklappar under granen, myspys!



Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: