SKRIVET: 2009-12-21, kl 18:37:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Here we go

Sitter och kollar lite på tv.... uttråkad. Personalfesten igår var kul, middag, lekar och massa drinkar =) Även en fin julklapp från chefen. Fick presentkort på massage, välbehövt! =) Alla anställda fick de och alla verkade jättenöjda. Hann inte sätta upp julgranen igår och inte heller pynta den, så idag när jag kom hem var den fint klädd och med massa julklappar under. Mysigt.





Christmassy huh?


Snart kommer min lilla råtta Enzo hit och ska leka med mig och hjälpa mig städa lite. Ska köra hem till Johan lite senare med pappa, inte jätte kul att köra i detta vinterväder.


Ska köra på körskolan imorgon tidigt som fasen, sen ska jag jobba. Efter det är jag ledig flera dagar i sträck. Skönt med massa röda dagar nu under juletider =) Kom på att jag inte ännu har sagt till någon vad jag önskar mig..... kanske något man inte kan ha för mycket utav? Pengar då =P Börjar bli en aning sent att försöka komma på något nu känns det som.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: