SKRIVET: 2009-12-18, kl 23:41:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Guess what!

Nå, alla väntar med spänning. Haha eller inte, hade ju lilla uppkörningen idag. Gick verkligen skit! Har aldrig kört i snöväder men de är väl ingen ursäkt för min usla körning idag! Det var verkligen katastrof, skit pinsamt. =( Men fick ialla fall uppkörningstid och tid för teori provet. Nervigt!



Har jobbat idag, hälsat på hos Eddie, kollat lite snabbt i affärer. Har ju givetvis inte hittat något att ha på mig på personal festen på söndag..... go figure!


Näpp, så ska ualla fall upp lite tidigare imorgon och dra in till stan för att sola och hittat något! Ska börja jobba lite tidigare dessutom för jag ska fixa daimtårta till festen på söndag =) Så ska bara se klart filmen som jag satt igång och läsa ut den senaste Hänt Bild tidningen... .sen givetvis vänta på mitt godnatt samtal från Johan Toan.



Sov gott!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: