SKRIVET: 2009-12-29, kl 18:58:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Float my boat

Stövlarna mina damer och herrar är från Håkanssons kostar 1700:- (850:- på rea) =)

Åkte in till stan i söndags och solade, träffade Elin och gick slutligen på bio.... såg New Moon för andra gången på bio haha! Jag har nu bestämt mig mellan Jake och Edward... det blev my beloved Edward, hans mystiska charm avgjorde det hela. Åkte sedan hem till Johan och nannade kudde =) Igår spenderade jag 80 minuter på körskolan och sedan raka vägen till jobb.

Har varit uppe sedan 06.30 idag! Sinnes, har nog inte hållt mig vaken så här länge på jag vet inte hur länge =P Efter jag körde så satt jag och pluggade teori i 1½ timme och sedan åkte jag in till banken för ett ärende. Jo, nu har jag fixat internet bank med dosa. Känns som jag ligger 100 år efter alla andra. Men jaja, välkommen till 2009 (snart 2010).

Träffade senare upp Sofie och Linda för en shoppingtur på Entré. Resulterade i ett hårband, tröja och väska. Nu får de faktiskt vara slut på mellandagsshoppning, måste spara resten av cashen till vi åker till Irland. Tog en lunch hos Tilda som jobbar på Redfellas, blev wasabi-kyckling-sallad och juice för min del.



Efter lunchen så började jakten på en ny plånbok till Linda. Hon blev rånad för ett tag sedan och köpte en ny plånbok på skoj från Tiger för 10 kr... vilket man förstår. Pinsamt nog drar hon upp denna blå 10krs plånka när hon ska betala, haha den var inte grann, eller vad tycker du?



Har varit hos frisören och färgat till håret, kommit hem och ätit middag och ska strax se The Woman med mamma och Fia. =)


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: