SKRIVET: 2009-12-07, kl 01:54:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Finally!

Efter långt och länge får hör jag från Miss Nina. Lyckas övertala henne om att vi ska ta en trip till närmaste Hemma kväll butiken för att köpa godis, chips, dippa och hyra film... hon var inte svårövertalad!
"På med de mysigaste mjukisbyxorna och kom och hämta mig!"

Härlig Bara Gif outfit med felmatchade strumpor! ;)

 

Staffanstorp ledde vi kosan mot och hittade filmen "Borta Bäst, Hemma Värst" med Reese Witherspoon och Vince Vaughn. Den var ganska rolig faktiskt. Och jag med min julkänsla, speciellt för dehär med julljus dekorerade träd!




Shoppingen resulterade i detta kalaset! De tog inte lång tid till allt var slut, inte med Nina! hahah, skoja bara. Jag tog hand om godiset och hon chipsen! Såg först filmen vi hyrde sen såg vi P.S I love you idag igen... Börjar bli lite oroligt nu =P Fick ett snabb besök av Eddie och Johan som hade vägarna förbi!



En sak jag inte förstår. Varför tror ens kompisar och andra att man är intresserad av att höra att de träffat på ens ens ex. Jag menar, varför skulle man bry sig de minsta om vad de har för sig? Då kan man ju själv ringa och höra om man nu verkligen är så intresserad?! Varför tror folk att man bryr sig? Eller att man ens vill veta? Undra bara eftersom har fått höra det av flera av mina kompisar idag =S men men, det är väl bara en sån sak man gör utan att tänka... =)


Nej, börjar bli dags to hit the sack!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: