SKRIVET: 2009-12-04, kl 13:04:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Don´t drink and drive

Har precis kommit hem från körskolan, handlade lite fika med mig hem. Ska prova Risi Fruttis jul - vintermums- frutti. Det och en lussekatt =) Smaskens.


Ska bege mig till körskolan igen om en halvtimme för att få risk 1:an gjord. Känner på mig att jag kommer bli skitförbannad av att sitta där och lyssna på saker som man redan vet och man missar  jobb samtidigt. Blö, onödiga 500kr om du frågar mig. Ska skynda mig till jobb sen och hem efteråt. Har inte varit hemma på flera dagar och Fia ringer o tjatar på mig, hon vill att jag ska se hur fint hon har julpyntat =P


Nu blir de inte mycket mer, ska äta upp sen gå igen.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: