SKRIVET: 2009-12-29, kl 22:42:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

An ending story

Mmm, dilemmat "nyårsklänning" är ganska populärt just nu. Jag har kollat två hela dagar efter klänningen som är "Den" med stort "D", verkar bara inte finnas just en klänning för mig. Då tänker jag mig inom min budget och inom städerna Malmö och Lund. Så skitsamma helt enkelt, jag fixar ihop något som jag har hemma. Det får vara en kjol med en top eller så får det bli en klänning. Ska bara jobba från 15- 18,30 imorgon så jag har tid att rota fram något då. På Nyårsafton lär jag ha fullt upp, ska sminka Linda oh Fia sedan fixa Cissis hår. Jag då? Får ta och klämma in 10 minuter för att göra migsjälv vacker, eller ja... så gott de går ;)


Men som vi alla vet så är det bästa skönhetstipset "En god natts sömn" Så det är precis vad jag tänker ha inatt! Ja, imorgon natt då också givetvis! =P



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: