SKRIVET: 2009-12-17, kl 00:45:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

A change in the weather

Har varit på körskolan både idag och igår och de har gått rätt bra, ska ha lilla uppkörnngen på fredag! Laddad som fan! =D Var ledig igår så vi var på IKEA jag, mamma, Johan och Fia. Sen slappade jag bara hos Johan resten av dagen. Har hunnit sola, göra ett ärende på apoteket och jobba idag efter körskolan! =P Multiplanning!


Har dessutom jääääätteglada nyheter..... Jag kom in på min make up kurs!!!!!!! =D Är så himla glad. Börjar den 25 januari och I can´t wait. Ska verkligen bli stört kul.


Har väl inte så mycket annat kul att berätta just nu. Är rätt trött, dricker den vanliga yoghurten och äter mariekex - smaskens! Får väl ta och slagga snart.


Ska träffa Cassie imorgon istan och gå och få massage, hitta något att ha på sig på söndag på personalfesten och så sola. Dagen slutar med jobb och hem till Johan för att fylla på mitt pussförråd.


Sitter och kollar runt lite på Forever21.com, jag och Cissi ska beställa hem lite kläder tänkte vi. Ska bara se till att det inte blir allt för mycket. =P


Näpp, de är väl dags att sova nu.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: