SKRIVET: 2009-12-11, kl 01:19:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

10 december - Malin

Det är min namnsdag idag för alla er som inte visste! Grattis till mig ialla fall.



Min dag började på körskolan och fortsatte på körskolan med ca 1½ timme teori... jag menar de börajr ju närma sig så man får ju ligga i lite nu! Har dock inte fått tider för varken teori eller uppkörning ännu... sucks :p


Mötte upp Elin i stan för en fika och lite fönster shopping... vilket alltid resulterar vanlig shopping. Men jag höll mig faktiskt frå natt handla en hel del! Köpte bara  örhänge och två ursnygga armband!



Ser ju likblek ut, skyller på blixten ( fan, måste sola imorgon innan jobb). Yepp, men totally not värt de. 150 kr för de jävla armbandet, okej fick ett i går med och de är äkta skinn... men vaffan, ville inte verka helt snål när jag skulle betala och fick veta vad de kosta. Men men..



Elin och hennes häxnaglar!

Gick till jobb, hade massa bokat idag annars var de rätt lugnt. Freddie hälsade på med sin vän Sofie och älskade brödrarna Enzo och Melvin var med.... åh min lilla älsklingsråtta =D



Är de inte så fina? =D Det är Enz längst hit, min lilla älskling.

Skulle igentligen varit med men missade lillebrors Lucia på dagis, han fick vara tomte. Gillar man inte det ärliga leendet?



Ser u som en söt Grinchen! =)


Fick inte Johans internet till att funka igår så det fick gå en dag utan att jag skrev ett inlägg, skandal! I know! =P
Ska banne mig upp tidigt imorgon och åka hem till Cissi för att julbaka =) Sen ska jag köra med pappa in till stan, träffa Freddie och Sofie på en fika, hinna sola och sedan bege mig till jobb. Så hela dagen planerad in i minsta detalj! *strålande Sickan*



Nej, lägg dags för mig nu. Börjar känna att ryggen inte pallar trycket av att sitta i en C form och knappa på datorn mera. Sov gott!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: