SKRIVET: 2009-08-24, kl 14:30:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Your tears will soon dry, it'll be alright

Jag gick banne mig upp tidigare än vad jag behövde!! Har städat hela ovanvåningen, mitt rum och toaletten!! Freakin duktig här asså! Har lekt lite med lillebror och hans Bionicle leksaker, byggde transformers och sånt. Haha han är helt sinnesjuk när de gäller  sånna saker, han är så smart och duktig så man blir helt chockad när han väl sätter igång och babblar iväg! Använder fan tilloch med mer avancerade ord än Fia som är lika gammal som mig!



Har lyssnat på Kelly Clarkson och Christina Aguilera hela morgonen. De har så otroliga röster båda två, jag kommer inte ens upp i deras toner om jag så skulle bli skrämd eller om jag slår mig! Fan, jag låter som en man jämnfört med dem!


Frågan är vad man ska ta på sig idag, ser lite småkyligt ut men samtidigt så kan de nog vara rätt varmt. Är för lat för att gå ut och känna efter =P


Men nu ska jag göra mig klar för att kila till bussen! Lyssna Christina Aguilera - Hurt. Riktigt ruskigt bra!



Puss och Kärlek


sis

svårt o tro malin men jag läser faktiskt också denna bloggen så du kommer nt undan med dina små disssar<!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: