SKRIVET: 2009-08-23, kl 13:24:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Welcome to my life

Hmm, igår när jag äntligen kommit hem från jobb (slutade 21) gick jag upp o bytte om till pjamas sedan satte jag mig med resten av familjen, åt godis och kollade på The green mile. Fia frågar mig vid 23 om jag ska följa med ut eftersom alla hon skulle ut med hade svikit henne. Jag vet hon och jag var ju igentligen ovänner och så! Men men, hon lovade att hon skulle betala hela kvällen så jag gick ju med på de till slut. Taxin hämtade oss här hemma kvart över tolv och körde oss till Crown där vi mötte upp Robin Bylund och några av hans kompisar. In 2 sek på Crown där det var max 15 pers, ut lika fort igen. Så vi drog till Chili istället. Skulle ta bussen hem men missade den sista så tog taxi till Johans lägenhet istället, han är i Blentarp hela helgen och jobba så jag kunde låna lägenheten hur jag ville. På vägen hem blev det ett stop inom Lunkan och hans lillebror som firade sina födelsedagar, sa inte mycke mer än grattis sen var jag åter påväg hem. Vaknade pigg som fan och tog bussen hem vid 10.40 första jag gör när jag kommer hem är att sätta på mig pjamasen igen och göra två leverpastej mackor =D



Såhär fick jag se ut eftersom jag hade en timme på mig! =P




Har en satans massa jag ska få gjort idag, städa, spela tennis med Freddie, träffa Linda, hänga med mamma och handla, tvätta massa till onsdag och mycke mycke mer. Måste fan få iording på rummet, det ser ut som ett bombnedslag härinne sedan jag köpte byrån.


Time to sätta fart!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: