SKRIVET: 2009-08-23, kl 21:08:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

You'll never see the tears I've cryed







Har powerwalkat med mamma nu, ska snart äta middag. Jepp, idag blev det en sen sådan! Men god ska den bli ialla fall! Jag har lagat pappas goda kanel / bacon sås. Vet de låter så äckligt men den är riktigt god, speciellt till grillat!

Har städat heeeeeela mitt lilla rum, verkligen tagit tag i dehär med garderoben, sorterat och vikt allting så nu ser de prima ut! Har hämtat in resväskan från förrådet så nu saknas bara packningen. Frågan är vad man ska packa =S Jag är verkligen sämst på de!


Har hittat mina must- haves från Nelly.se de ska inhandlas snarast =)




French Connection - City Sparkle Dress   Rare Fashion - Una Tube Dress   Rare Fashion - Rochelle Pyramid Dress


Odd Molly - Angora Long Cardigan  Resteröds - Farina Leather Jacket 

J Dauphin - New Bag¨


Ha en trevlans kväll nu ska jag äta middag! Och imorgon blir det första dagen för min praktikant på jobb, ska köra med honom ;D






Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: