SKRIVET: 2009-08-26, kl 01:08:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

There's only one thing I know



Såå hela dagen har passerat så fort! Har inte hunnit med hälften av vad jag skulle göra! Började med en fika med Elin och Johan sedan bar det av till lite shopping. Allt jag köpte var en mascara från Dior. Jag och Elin gick till min bokade tid och fick mig vaxad. Kan ju säga att jag aldrig upplevt något så smärtsamt! Fy fan vad det var tortyr! Gick och åt lite kina mat, sedan blev det en sväng på Entré. Åkte hem till Johan och hämtade hans väska och saker.


Fortfarande så hade jag inte packat =P Who'd guess? Nu har jag ialla fall, men jag är osäker på om jag är helt klar! Jag och mamma åkte till Ica Maxi där jag köpte en tidning och lite godis till planet. Hem igen, skrev ut biljetterna. Packade allt jag kunde komma på som jag ville ha med mig. Färdig klockan halv 1 på natten =/ ska upp om fyra timmar liksom!



Än så länge, 4 par skor, 3 väskor, en miljon t-shirts, linnen och badkläder  =)


Fick avboka en fika med Olivia och en powerwalk i skogen med Linda =S Får ta igen de när jag kommer hem igen! Växlade pengar också!



Kan ju säga att jag är fruktansvärt öm mellan benen, Elin bara satt och njöt av att jag plågades. Ja, hon tycker om lite såna sjuka saker =P Blir en trip med henne någonstans innan jul! Ett måste.




Inte så sjukt resfebrig ännu men när jag ska upp igen så kommer jag bli skit stirrig. Kommer hem igen, hinner jobba två dagar sedan är det dags för dop för Malou och kräftskiva på kvällen! Elin ska hänga med! =)



Nej, nu får jag väl försöka sova lite. Ska se om jag hittar en dator så jag kan hålla er uppdaterade där nere, göra er svartsjuka så gott jag kan! =D



Annars så ses vi om en vecka, hoppas inte ni saknar mig allt för mycke!



Puss och Kärlek


Linda

I miss u!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: