SKRIVET: 2009-08-18, kl 00:15:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Take me away

Så då var det bokat, klart och betalat! Klockan 07.20 den 26:e Augusti åker jag till Rhodos i en vecka. Ska bo på ett fint 4 stjärnigt hotell som heter La Vita endast 40 meter från stranden och mittt i centrum! Kan de bli bättre? Känner du svartsjukan? ;)




Resan gick på endast 4800 med halvpension... kanske inte de billigaste man kan hitta. Men nu är det så att om jag vill ha något, kan få de, så blir det de! =D







Mmmm, här ska vi ligga och steka i solen. Mitt enda krav (typ, enda) = Kristallklart hav! Underbart, längtar så redan! haha och bokade för bara 15 minuter sedan.


Det blev en match till i Monopol, Alex sög ju, Johan vann och jag tog hem den bittra andra platsen =( Sämsta föroraren här alltså!


Nej, nu ska jag lägga mig och drömma mig bort över natten! =)




Puss och Kärlek  från en redan bortrest Malin ( i sina drömmar) =D


Addie

Hej Gumman! Det var ett tag sen jag läste din blogg :P

Vet du så vackert det e där på Mitsis hotell... och den la vita e deras finaste! Det e as vackert där och att du åker i Aug e as bra det e bra väder då :D

Hoppas du har det skojj! Saknar dig <3


Anonym

Haha Malin där har jag också bott en gång. Hoppas du får det lika bra som jag hade det när jag var där. :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: