SKRIVET: 2009-08-13, kl 00:12:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Never thought I be who Iam now

Ny favorit låt? Kanye West, Ne-Yo och Keri Hilson - Knock U Down.




Fan vad jag och min syrra inte kommer överrens alls längre, alla syskon bråkar jag vet men vi klarar inte av att se på varandra. Vill inte ens vara i hennes närhet, de gör mig så förbannad. Längtar tills hon flyttar  så jag kan ha lust att komma hem efter jobb igen. Låter hemskt jag vet men sånt är läget just nu, eller ja sen hon blev sån som hon har blivit. Gör mig inte så mycke att hon hatar mig tillbaka..... Vill bara att hon flyttar snart så jag slipper henne. Kommer inte ihåg att jag någonsin ogillat någon såmycket som jag genuint ogillar henne just nu!



Anywho, de är inte hon som får mig att le varje dag ändå! De är jag! ;)


* Roligt att se att man har så varierade läsare*




Puss och Kärlek


Anonym

Det var grovt och elakt sagt din satmara. =)



PUBLICERAT: 2009-08-13, 13:18:31 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
svara här har inge blöggg

Men du och di syster är som natt och dag, helt olika. Förrsten är soffan fortfarande ihop med den killen, nicklas? hon flörtar runt hur som helst now days ... anywho, like ur blog smalin.


Anonym

Nej, Fia är tillsammans med en kille som heter Jesper. Tack så mycket! Får man fråga vem det är som skrev den senaste kommentaren?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: