SKRIVET: 2009-08-14, kl 12:20:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Never letting go

Åh, jag är vaken! Suck* Malmö festivalen har börjat och det kommer vara så drygt att ta sig till jobb hela veckan. Med  tanke på att Chili ligger på södergatan så innebär de alltså Mitt i Smeten!  Får väl se om man hittar en och annan friterad banan på vägen =)


Sminkad och klar, premiären för min blå tröja som jag köpte igår ;) Ska nu bara slänga i min  en Risifrutti sen bege mig!


För se om de blir ett glas eller två med Tilda ikväll, men de är en tidig morgon imorgon så är lite små skeptisk till de ;)


Spenderade större delen av igårkväll att snacka i telefon med Elin, min longlost friend som jag inte träffar tillräckligt ofta längre. Men vi hann baske mig planera en lunch på onsdag! =)



Hörs ikväll!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: