SKRIVET: 2009-08-19, kl 20:27:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´ve hurt myself by hurting you

Gick en sväng i Hörby igår kväll runt 20 tiden, skulle handla en tidning. Lusläser typ varenda "Hänt & Bild" , " Veckans Nu" och "in touch". Går ner till en liten blatte butik som heter Victorias livs och sen bort till en bankomat. På vägen ser vi ett gäng av Hörbys ungdomar, vilket jag inte trodde fanns. Skit ball, de stod där och hängde i sina wannabe Addidas tröjor med jamicanska färgränder vid en A - traktor som tidigare varit en volvo hahahah! Kändes så lantis! Köpte lite godis dagen innan, hittade den sjukaste godisen.


Vänd lite på huvudet så kan du nog också lista ut vad det är!


En vagina ;D haha att man får sälja sånt godis i vilken butik som helst!


Var i stan med Elin idag och fikade, snackade skit och åt en langos, jag vet.... Malmö festivalen. Men var ju tvungen att äta min engång-om-året-maträtt, Langos! =D



Tvingade Elin posera snyggt, inte för att hon hann innan jag tog bilden ;) Så är det! Gäller att vara snabb!



Köpte ett nytt linne, färgglatt och sommar mysigt från Diesel.

 

Tyckte den var härlig bakifrån också =)



Vill övningsköra nu hela tiden, det var skitskoj trots att jag blev lite frustrerad där ett tag. =P Shit happens, ait?
Har varit ute och joggat och gjort mina "hemma på mattan övningar",duschat och är färdig tränad för idag, så ser mitt strikta beach - boot - camp - schema ut nu fram till den 26 =P Kan ju inte komma och se ut som Britney Spears på stranden!! =P



Ska slagga lite framför tvn nu!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: