SKRIVET: 2009-08-03, kl 11:18:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Love takes me higher

Har snoozat sedan klockan tio. Klockan 11 drog jag mig upp ur sängen... bara för jag är så illa tvungen. Ska ta bussen till jobb klockan 12. *suck* Fattar inte hur jag kan vara så himla trött, gick ändå och la mig relativt tidigt igår jämnfört med andra nätter. Det hjälper heller inte att det är astråkigt väder, men sen samtidigt då kanske jag får lite mindre att göra på jobb.... vilket är ganska bra ju.


Nope, dags att gå och sätta på ansiktet (sminka mig) och platta håret. *gäsp* fan att jag inte fick sova ut igår, kanske man hade varit något sådär pigg idag. Nej, sluta gnälla nu och sätt fart!


Ha d bra idag *gäsp*


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: