SKRIVET: 2009-08-02, kl 19:14:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Keeping it real?

Okey, så som sagt, fusk-semestern som vissa av oss inte hinner uppleva under självaste sommardagarna. Varje gång man är ledig så regnar det eller är allmänt dåligt väder, man har planer och hinner inte spendera tid i solen. Jag, är en av dessa vissa =P Men man kan ju inte se likblek och sliten ut för de ju!?! Nope.



Kan inte lägga upp det på ett bättre vis! Favoriternas favori av alla olika BUS sorter där finns är Nivea Sun - Sun touch. Det är en spray som man lätt och enkelt sprayar på och torkar inom några minuter, den blir inte fläckig med tiden och inte heller orange. Lätt en favorit i mitt badrumsskåp! Nagellacket från Make up Store är i nyansen "Charlotte" Ljus och snygg, man ser fräsh och betydligt brunare ut om händerna. Läppstiftet är också från Make up Store och är i nyansen "DUST Shimmer" också ett enkelt sätt att se somrigare och lite mer solbrun ut. Tips som jag helt klart tycker gör skillnad är att använda en ögonskugga med lite färg, färgglada kläder eller accessoarer. Piffar upp jättemycke! Blanda dock inte för mycke färger, då händer de nog lätt att man ser ut som en av alla dessa fjortisar med alla regnbågens färger på gummiband runt benen =S Förskräckligt! haha.


Gårdagens bravader får ni  lite senare ikväll, nu ska jag städa.... vilket jag skjutit upp.... jag  vet inte hur länge. Skärpning nu ialla fall.



Har sett mitt program - Rachel Zoe, ska ut och jogga, duscha, fixa håret och sedan knyta sig i soffan framför tv och se en bra film. Can it get any better?


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: