SKRIVET: 2009-08-10, kl 11:58:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

It's so nice

Mja väder var väl vad man kallar för skapligt idag, kanske inte strandväder men vaffan! Får väl stanna hemma och göra lite nytta då. Mamma kommer om några timmar så får väl se till att här är kliniskt rent ;)


Jobba fram till lördag kl 16 sedan upp till pappa, riktigt härligt att komma bort ett tag, samla några nya andetag och hem och in i skiten igen... eller ja till slutet av denna månaden sen får man ett break till. =) Åh vad jag längtar!



Precis stigit upp tack vare min lilla solstråle som tyckte han skulle gå ner till andra sidan Klågerup för att köpa bullar. Alltså jag kan vara en slavdrivare! men det där hade varit tortyr!! Så de blir brunch istället med kylling,  potatas och sås.


Måste dra ut någon dag i veckan så jag får använding av mina nya lila heels, de står där och tittar så ledsamt på mig för att de fortfarande är oskulder och jag menar, vem vill vara de? ;) Ser ut som det är dags att rensa byrån nu också, ltie problem med att stänga lådorna =S De sköna är  att de man inte vill ha lägger man på Fias säng så får hon de, vill man senare ha tillbaka de så är de ju inte slängt =D


Nej, dags att kamma kalufsen och göra något nyttigt.'


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: