SKRIVET: 2009-08-13, kl 00:03:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'm never goin back

Jobbade från 13 - 16.30, hade sjukt ont i huvudet hela dagen, har dock fortfarande men så får de vara, vädert kanske. Efter det gick jag en runda i stan i väntan på att möta mamma och åka hem med henne (orkade bara inte ta bussen!!) Blev en sväng inom Make Up Store och man kan ju inte gå in där utan att handla något =P Speciellt inte nu heller när skattepengarna har trillat in på kontot =D Denna svenska irländaren fick ju 8000 kr tillbaka.

Det blev ialla fall en ny borste, ansiktspuder och en ny kajalpenna.... hamnade på 600 kr.








Fick även köpt en guldkedja till min bikini top som jag skulle "egen-designa" lite. Innan var den bara som en tub- bikini men jag tyckte den gled ner så mycke hela tiden, jag menar alla är inte så fylliga på det området ;) Men ialla fall resultat! Mycket nöjd blev jag även och förvånad över vilket sinne jag har för att piffa upp grejor ;D



(den hade ju då ingen guldkedja innan..... givetvis)



Det blev ett IKEA stop också eftersom jag så länge behövt en ny byrå då jag inte längre får plats med saker i min garderob och byrå... sååå det blev en till fast större byrå =D kostade 1000 kr ..så nu är jag påväg mot fattigdom igen, men vänta då kommer ju lönen! ;)


Nu håller Johan och Oliver på att bygga ihop min byrå. Det är inte de att jag inte är händig, jag har bara inte tålamodet till att hålla på att pilla. Nej, jag satte mig vid datorn istället =D





Jaja, får väl hjälpa till och bygga ihop lådorna sen så jag kan säga att det var jag som byggt den ;)



Jobba imorgon, likadant på fredag sedan träffa Elin och kanske Tilda ta en glas eller två på Lillatorg sedan hem och jobba igen klockan 11 på lördag morgon...SEEEEEEN är jag ledig fram till torsdag! Jobba fyra dagar sen är jag ledig igen så att jag kan åka på semester!



RESULTAT:


Inte riktigt iordning med saker och så, men en bra början va? :) Ja det är den höga byrån.


Strax klart, ska gå ner och äta lite kvällsmat, kolla en film och sedan krypa ner i bingen med min handyman, ge honom lite pussar som tack för hjälpen med byrån. Trots jag har gjort "hälften" ;)




God natt och sov gott!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: