SKRIVET: 2009-08-17, kl 16:30:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'll love you always

Var uppe klockan 11.15 idag och å körde vi mot Kivik. Farsan är ju helt kunnig om Skåneland tydligen =/ Jag fick göra min första övningskörning! Lite stolt är jag faktiskt över mig själv... gjorde två tabbar dock. En var att jag körde liiiiite för nära en kant, hehe andra var att jag råkade sätta på vindrutetorkaren istället för att sätta på blinkersen att svänga vänster =D hehe... nybörjar misstag =P Annars var jag freakin great! Var och kollade på Skånes största vatten fall i Forsaka.



I Kivik var det meningen vi skulle handla färska lammracks som vi skulle ta hem och grilla.... lammracksen låg på 300kr/kg så vi sket på de =P Haha åkte hem till Höör och köpte revben istället som vi nu lagt i marinad. Bestående av : Olja, hickorysås, timjan, honung, svart, vit och rödpeppar. Kommer bli smarrigt, ska grilla lite majs till också. Till detta blir det rödvinsås och potatis med champinjoner och dragon. Mums!


Ska köra en revansch runda för pappa, Johan och Alex ikväll med monopol. Men som sagt vi kvinnor vet hur man ska tänka ;)


Då var det dags att börja grilla!


Ni får lite bilder senare ikväll, när jag har räknat ut hur farsans dator fungerar!



Puss och Kärlek 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: