SKRIVET: 2009-08-15, kl 00:37:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

I wont stop until youre mine!

Jaha, jobb... fick spel på min kollega Alex (ja, jag vet att du också läser detta) Orkar bara inte med trams och sånt. Är trött på de mesta och inte på humör för att diskutera självklarheter, sånt tar för mycke energi och helt ärligt har jag inte mycke utav just de till övers! Blir bara så less på saker, har inte tålamod till att allting bara staplas upp på varandra hela tiden kommer snart få ett nervsammanbrott eller något.



Utöver min gnälliga dagshistoria så hälsade mamma på mig snabbt på jobb och gav mig munkar, sjukt gott! De lilla ståndet där de säljer munkarna ligger mittemot Chili så den goda doften fanns i hela restaurangen hela dagen, undra om jag har gått och tänkt på något annat?


Efter jobb mötte jag upp Tilda, gick till Lillatorg men blev nekad att komma in för de var 25 års gräns =S Nog första gången jag blivit nekad att komma in! haha de kändes faktiskt rätt pinsamt =/ Speciellt när man känner lite av folket som jobbar där. Haha men men =P Vi gick ialla fall till Chili och tog vars ett glas vin, träffade på Chrille, Patrik och Abdi. Snackade lite skit, sedan kom mamma och "hämtade" mig, kunde ju lika gärna åka med dem hem ändå ju! DE var också i stan och kollade på Calaisa =S ööhh, word?


Shit vad jag längtar till jag är ledig, ska ta vara på de så väl!


Nä får väl ta tag i saker och fixa lite med min nya byrå som fortfarande står tom bara för jag inte fått tummen ur röven för att ställa iordning här inne. Slita mig från datorn, vilket är ett problem dock.



Här har vi tröjan jag fyndade för 50 kr. Som alla dessa fjortisar har fast de har randiga. Gillar dock en av de randiga, men kan ju inte ha den. Då tror alla jag är 15år =P




Morgon är det jobb til 16 sen ska jag till några vänner i Staffanstorp och spendera kvällen där verkar det som, ganska lugnt kanske? Hmm, söndags ska jag upp till pappa, får se om de blir lite bad innan det! =D



Jaja då!



God natt


Puss och Kärlek


Isabell

Fin du var i långt hår med :)



PUBLICERAT: 2010-01-28, 15:33:31 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: