SKRIVET: 2009-08-22, kl 14:29:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

I dreamt of you holding me last night.

Wraaar, god morgon. Vaknade upp hos Freddie på hans soffa. En liten Enzo slickar mig i näsan, det är väl aldrig fel sätt att bli väckt på. Det blev en lugnt kväll på Chili igår, drog därifrån vid 12 tiden. Var med Alex och Caspar och drack lite bara. Började gå mot bussen när jag inser att jag kollat fel på tidtabellen, så jag går genom hela Malmö och hem till Freddie där jag somna, meningen var att jag bara skulle låna hans toa =P


Anywho, nu är det bara tre dagar kvar till jag åker, åååh jag har resfeber! =P Längtar!



Nu ska jag gå och duscha sedan bege mig iväg till jobb, börjar 16 idag så de är rätt lugnt, festivalen är ju över nu. Tack o lov, drygaste festivalen jag vet! Ska bara mysa klart lite med Enz först sen blir de duschen! ;)




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: