SKRIVET: 2009-08-24, kl 00:12:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

I dont want to talk, cause it makes me sad.

Har hittat min favorit fiskgratäng, vet inte om jag har skrivit om de innan. Ialla fall, när jag gick i högstadiet på Spångholmsskolan så fick vi ibland världens godaste fiskgratäng med någon orange röra ovanpå, serverades ihop med potatismos och jag älskade den verkligen! Och nu, mina vänner, har jag åter hittat den!!!! =D Jag och Johan var på Lidl i Limhamn och skulle köpa risifrutti och mjölk när vi passerade frysdisken. Jag tittar lite på de olika fiskgratängerna, gillar den med dillsås ocks väldigt mycke =) Och där, från himeln så ligger den, så ljuvlig och perfekt. Jag blev helt rörd när jag tog upp paketet i handen. Tittade på Johan och sa : Jag älskar denna! Så vi köpte ett paket, räckte inte långt jag höll på att äta upp hela men Johan hindrade mig. Nästa dag gick vi dit och köpte två till =D Den här underbara fiskgratängen heter A la Bordelaise.




Servera med potatismos, skirat smör och ärtor. Kan inte bli bättre! Fan jag blir ju så sugen av att bara se bilden =P


Har tittat på Mamma Mia med lillebror och Mamma Frankie, nu har jag nog kommit in i Grekland-känslan. Bara två dagar kvar, jag vill ju åka nu nu nu! Att man alltid ska längta iväg sig när man vet man ska göra något skoj. Man tar inte vara på allt annat under tiden som går. Sen när de väl inträffar så går allt så fort, tiden bara rinner iväg. Klyshig men sant!
Har ialla fall lite funderingar på vad jag ska packa nu. =) Ska skriva min packlista,  som jag gör varje gång innan jag reser. Jag menar, jag får ju inte glömma något!


Utöver denna resan så ska jag även få rest lite mer denna hösten. New York resan antingen i slutet av september men om jag får bestämma så skjuter vi fram den till slutet av oktober när jag får en lite bättre lön =) Ska någonstans med Elin också, har jag lovat henne ialla fall! Sen dra iväg mamma till hemlandet Irland!


Det är planerna än så länge, känner jag mig själv rätt så kommer jag ändra på allting typ 30.000 gånger till innan det är dags =D



God natt alla barn!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: