SKRIVET: 2009-08-05, kl 00:24:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

I can see the me i used to be

God kväll alla barn!

Heldag på jobbet, satt i skiten mellan sju och halv tio, not so roligt! Men tack vare att min lilla Cäs hjälpte mig lite emellanåt så gick de susen! Annars en ganska dryg dag för er som undrar =P


Imorgon åker mamma, Miguel och Oliver till Legoland! Familjefritt, hell yeah! ;) Precis som man aldrig varit med om de förr, haha. De är borta till på måndag så jag ska passa på att springa omkring naken så mycket jag bara kan! Ha sex på köksbordet, inte bädda sängen, skita i att sätta in tallriken i diskmaskinen och inte heller hänga upp handdukar efter jag duschat. Allt sånt som annars är strikt förbjudet och "ologiskt" enligt mammor.



Ledig på torsdag, ska ju bli fint väder, (är det sagt iaf) så förhoppningsvis blir det stranden, Lomma.... swweeet. Ska bara steka hela dagen i solen om de blir så, sen hem och laga mat och njuta av något gott att dricka innan man däckar framför tvn. Låter som en riktig heldag!


Ledsen men idag ska jag faktiskt vara så tråkig och skita i att lägga upp någon bild alls! Orkar inte, klockan är dessutom mycket! ;)


15:de åker jag upp till pappa, ska kanske fixa en stuga och sticka iväg och fiska någonstans i Halland, trevlans. Kommer hem igen och ska jobba den 19:de. Typ den 25:e sticker jag utomlands och är borta en vecka. Den 5:e Sept, ska Malou döpas (johans brors dotter = Malou) ;D äckligt söt liten tös.  Och där hade ni planerna för en tid framöver.


Imorgon blir det jobb, ska jobba med Kina så är inte ensam hela dagen =D



Nu blir de sängen för mig, fick inte sova allt för mycket inatt tack vare en liten blå fågel ;)



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: