SKRIVET: 2009-08-13, kl 23:06:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

I allready won first place

Sett Lady Gagas nya video? Paparazzi, sjukt fet! Alexander Skarsgård är med, haha och Gaga snackar svenska. Dock inte alltför glamoröst =P Låten är ialla fall riktigt bra och fastnar direkt! Annan favorit är Knock you down, men de vet vi ju redan =) Gammal favorit låt som jag precis lyssnade på. Christina Aguilera - fighter. riiiiktigt bra




Jaha jobbat idag, innan de blev de en fika och lite fynd på Gina Tricot... innerst inne hatar jag Gina men man kan fakitkst hitta saker där ibland.... okey rätt ofta. Men jag hatar ändå Gina! =D Vet inte varför men jag hatade Gina från början för alla hitta kläder där.. .utom jag. Men nu har de fått lite rockigare och alternativ stil där så man har ju lite att välja på. Inte för att jag klär mig jätte rockigt.. men men. Hittade ialla fall en T-shirt och en långarmad ljusblå tröja.




Nej nu är de dags för fiskgratäng och film. =D hahaFår se vad morgondagen innehåller... jobb vet vi redan, Malmö festivalen blrjar, lockar inte jättemycke.. meeen men!




Puss och Kärlek




Fredrik Per Lennart

Det är faktiskt med 3 svenskar till i videon. Trillingarna man ser i soffan nån gång. Det kan man minsann inte läsa i dina skvallertidningar!


Anonym

du tycker ju inte om firre Malle?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: