SKRIVET: 2009-08-10, kl 18:37:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Guess I've got a boyfriend!

Såg The Tyra Banks show där de snackade om Sexting = Texting about sex. Med andra ord snuskiga sex sms. Det var 13 åringar som skickade naken bilder på sig själv till killar och kåta meddelande. Okey alltså vem skickar inte något snuskigt emellanåt, men 13 åringar =S Kan killar ens få upp den i den åldern typ? Nä men ni förstår vad jag menar. Sen tar de med mammorna i programmet och fy fan vad jag tyckte synd om mammorna!! Sitta där och skämmas för att sin dotter stolt läser upp ett mess där hon skrivit till en kille vad hon vill göra med hans wiener! Jag menar shit, var tog en självkänsla vägen? De skickade bara dessa messen och bilderna för att de hade så pass lågt självförtroende och de ville att folk skulle gilla dem, vilket de själv erkände =S Hahha de hade ju aldrig jag erkänt, jag hade sagt att jag var så förbannat nöjd med mig själv och ville dela med mig av vad Gud gett mig till hela världen! Eller något i den stilen =P


Väntar fortfarande på mamma ska komma hem, förhoppningsvis har hon något danskt godis med sig, har varit så godissugen hela helgen men har inte haft något hemma.... Jo blockchoklad .... inte jättegott men de går ner om de inte finns något annat. Det blev lite fruktsallad igår dock =)





En till mig och en till min Babe.



Sen var jag ju lite smått uttråkad idag så de fick minsann bli dags för lite ego bilder. Tag sedan nu. ;)




Farsans gamla Lee jeans som han hade när han var ung. Snodde dem när jag såg dem. Lite så smått moderna nu, slitna och avklippta, way to go Daddey!


 

Och nu ska jag snart iväg med Mammi och handla. På med glajjorna och så drar vi!





Hörs lite senare, vädert är ju lite finare nu så får gå ut och få lite vitamin D! =)
Får knalla upp och spraya på mig lite Brun utan sol så jag inte ser likblek ut också.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: