SKRIVET: 2009-04-24, kl 11:02:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

What goes around..



Usch, jag gick faktiskt upp klockan 9! Linda stod knackandes på min dörr då! Mardröm =P Det blev en kvick promenad i skogen och sedan joggade jag ett varv runt Klågerup när jag kom hem också. Fruktansvärt ambisiös skulle jag vilja kalla mig!

Ska ta mig samman nu och äta en liten frukost sedan gå ut och lägga mig och sola... som jag typ tjatat om nu i de senaste inläggen! Skönt att de ska bli ca 20 grader imorgon.... synd bara att jag ska jobba =( Börjar dock runt halv fyra tiden ;D.

Mamma håller på för fullt nere i köket och provar olika maträtter inför studenten... Jag tror vi har kommit fram till att vi ska ha plockmat. Typ, fläskfile, kycklingspett, minipiroger, kallskuret och massa sånt... Folk gillar ju så blandad mat. Vi får la se!

Vet inte om de blir varken Harrys eller hemåt ikväll. Kanske drar mig till Crown. De har ju den Swedenbeauty grejen där som man är bjuden på, men tror snarare saken är en flopp!

En lön idag, en till nästa vecka =D Keep it coming! Det är nog den bästa veckan i månaden, när lönen kommer. Man är ju lika fattig veckan efter som man är resten av månaden. Har sett en ny affär som öppnats i gamla Stuk butikens lokaler, den ska utforskas idag.

Dags att ta bort sminket och bege sig utåt i solen! Dags att börja på nästa mascara då jag använt slut på den senaste efter bara 2 månader =P. Detta efter jag solat då givetvis!



Älskar Diors mascaror, Show & Black out. Även deras eyeliner pencil är riktigt bra, den är liksom lite kladdigare än en vanlig penna så den fäster som den ska =) (pennan finns inte med på bilden).

Måste göra något åt min blogg design, riktigt trött på den och den är riktigt tradig =( Har varken tid eller ork så om du har lusten att göra de så varsågod!

Hörs sen!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: