SKRIVET: 2009-04-10, kl 17:04:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

What am I supposed to do when the best part of me was always you..

Såg filmerna Rolemodel och Marley and Me igår hos Freddie. Riktigt bra filmer båda två och rekomenderas verkligen, dock var Marley and Me ganska sorglig.

Imorse (förmiddags) blev det en promenad i Bokskogen med Freddie, Linda, Enzo och en annan hund (glömde va den hette, sjukt skumt namn) =P Det blev även en liten fika med glass. Det var premiären för "tipptopp" den var väl inte jätte imponerande men den gick ner.

Var på Burlövs center med Linda också en snabb sväng, letade efter en röd body till henne men fann ingen, Jag däremot hittade ett vanligt vitt linne inne på Cubus, I know! Hoppas ingen såg mig gå in där, haha! Piiiinsamt! Nee, bara skoja. Cubus är väl helt okey .... har dock nog aldrig köpt något där förr..

Ikväll blir de litet "gettoghether" hemma hos Freddie med en massa kompisar sedan utgång. Men idag måste de hållas i tyglarna eftersom jag ska jobba imorgon!


Tradigt att säg, men jag tror inte jag kan bli kär igen... I've lost my mojo! Jag har blivit isdrottningen som inte känner något alls.. Fan-freakin'-tastic då! Haha, why me?


Dags att dammsuga! =D och duscha, och hitta nått att ta på mig, och laga middag och sola (eller nee, hinner nog inte)

Puss och Kärlek


Scarface

Sluta nu gnälla, trodde fan du var kär i mi jööööh....jalla fyfan va besviken jag blir.....


Linda

du har blivit som mig boobie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: