SKRIVET: 2009-04-09, kl 13:25:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

What a wonderful world!

Vilket härligt väder! Vaknade av ett sms imorse, inte jätteroligt att bli väckt men de var ett rätt trevligt sms så de gick an! =) Uppe och ute var jag vid 11 tiden, promenaden slutade i en jogging tur. Väl hemma igen blev det en banan och kanel smoothie och en och en halv timma i solen. Underbart!

                                      

Brasse stolen, filten, kudden och frukosten, kan det bli bättre? =D

Idag blir det en lugnt och sansad dag, psykologin ska göras klar och ikväll blir det solarietime och film med Freddie och Enzo. Nice!

                                      


Här har vi den enda killen för mig! He's my kind a guy! =D Här myser han och jag i Fias säng igår.

Dags att fixa lunchen, skit gott tips för pålägg! En fullkorns bulle med smör, två skivor ost, dela vindruvor på hälften, hackad vårlök, lägg allt detta på bullen och ett kallt glas mjölk till det! yum yum, sådana bullar gjorde jag och Robin när vi åkte till Ullared förra året, as goda blev de! Ikväll ska vi minsann grilla. det blir preimären för min del iår. Gott ska de bli!

Måste säga att jag känner mig nöjd med dagen och tillvaron just nu! =)

Hoppas ni alla får en lika mysig dag och trevligt sällskap!



Puss and Love



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: