SKRIVET: 2009-04-03, kl 13:07:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'll never walk in anyones shadows!

Sovit rikitgt dåligt inatt ige =/ Undra vad problemet är!? Vaknade skit irriterad, tur var det fint väder i alla fall! Så det blev en morgon promenad. Snacka om att promenader motverkar stress och irritation. Bara att ta i den lilla extra energin man har mellan den första lyckstolpen till den tredje kan få en att slappna av så sjukt mycke efteråt. Men nu menar jag att man springer inte promenerar. Så nästa gång du känner dig arg, ledsen eller frustrerad - Gå ut och spring! Bättre tips kan du inte få! Allting känns mycke lättare efteråt!

Nu har jag städat mitt rum, duktig som jag är! Ska snart duscha och sedan in till stan, sola och hämta min mobil. Efter det är det dags för praktik och ikväll ska jag hem till Freddie och så blir det utgång!

Får väl börja sminka mig så jag inte ser ut som värsta monstert resten av dagen! Måste också hitta något att ta på sig idag.

Okey ringde nyss Telenor, gissa vem som svara. Jo precis samma människa som jag hade snackat med dagen innan! haha pinsamt var de. Men jah, han fick mitt nummer och ska ringa när de får in telefonen. Jävla klydd för en mobiltelefon! Jag är ju helt handdikappad utan, fattar de inte det?!

Gud de gör så ont att nått så nära kan va så långt bort'!

See u later investegator!


Puss o Kärlek!


Addie

Ohhh...han fick ditt nummer?????

Gissa vem som hittat ny kille :P HAHAHAHAHAHAHAHA

Ljug nu inte för mig gumman jag vet du ska träffa honom :P



PUBLICERAT: 2009-04-04, 09:43:36 | URL: http://ajja.blogg.se/
Anonym

Hahah du e ju störd. nej har inte pratat mer med människan o ska ju dfinitivt inte träffa honom! inte min likör =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: