SKRIVET: 2009-04-26, kl 22:09:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

The timing of her life

För att jag har så tråkigt och får underhålla mig själv (skämt å sido) så satte jag mig o ritade en stund. Har så sjukt många idéer för herrmode inför sommaren -09. Mycke roligare att komma på lite och leka lite med herrmode än med tjejmode.

Lite idéer som hamnade på papper:



Jacka med axelspänne och muddar vid handlederna, kragen och midjan. Urringat, långt linne (gärna i nån rolig färg)
Jeans shorts uppvikta. Gladiator sandaler. Väska, armband och glasögon.



Svart på svart på svart!

Svart kavaj med uppvikta ärmar. Svart djupurringat långt linne, Svarta, tighta chinos med uppvikt kant. Gladiator sandaler. Långa silviga halsband (måånga).

Om jag får tipsa mina herrar så tycker jag att killar ska satsa på kavajer och chinos. GLADIATORSANDALER!! De är nästan  ett måste och slutliga silvriga smycken. Finns det något sexigare än silvriga smycken till överdrift på killar? Nope. Byxor i regnbågens alla färger mmmm, tjusigt!

Stylist nästa kanske? Ja de hade varit så sjukt roligt faktiskt!

Ska se vidare på Filip & Fredrik nu, häftigt att de får med så pass välkända kändisar!

Kommer möjligtvis ett till inlägg ikväll med bilderna från roadtripen och festandet i Ängelholm annars så kommer det imorgon istället =)


I vilket fall som helst så får ni sova så gott så hörs vi snart igen.



Puss och Kärlek!!


Ola

Vad fint du ritar. Så om man följer dessa råden får man massor av brudar i sommar (inkl. dig)?


The dude

Följer någon dessa tipsen kommer de få fullt med killar!


Ola

Hahaha "The dude's inlägg"


Me

:O jag tyckte de va snyggt! vad var de för bögigt med den klädslen? skorna? Tyckte det var taskigt, the dude (and i know who u are!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: