SKRIVET: 2009-04-08, kl 13:40:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

The reason is you..

Dags att kanske komma under fund med att jag inte ska designa min studentklänning eftersom det börjar bli rätt tight med tid och det tar nog ett tag att sy upp den. Mmm, men vad ska man ha för klänning för jag vill ju inte stå där på trappan med tre andra look-a-likes (har ju ifs redan Fia där men hon lär väl stå i nån emo-klänning) haha. Men tips och så på någon fin klänning så skriv, måste inte vara vit!

Måste bara ta upp detta!:
Sist jag var ute med Freddie och några till så stötte vi på Freddies kompis. Där stog jag brevid freddie och väntade på att vi skulle gå vidare så hör jag deras konversation. Mycket smart man Freddie kände med tanke på den enda saken han hade i huvudet var hur mycke han tyckte att Freddie skulle "sätta mig".

Kompis: Du sätter henne va?
Freddie: Nej, uee. haha hon är bara en tjej kompis!
Kompis: Och? jag hade satt henne ändå!
Freddie: Asså jag har varit tillsammans med hennes syrra  typ 5 år.
Kompis: Och?

Hah, uee! Snacka om att den stackars, sorgliga människan verkar vara sjukt desperat! Dessutom är jag ju "way out of Freddies league" ;D Nä okey jag har faktiskt en gång av misstag sett hans snopp! Haha men då tillsammans med Fia och det var inte meningen! Det var fruktansvärt, föreställ er att ni ser er bror snok stirra rakt på er! Haha det tog mig ett tag att komma över! =P Nog om snopp snack.



Ja, det var mobilen förresten. Har ju tjatat om den så mycke så ni måste se hur söt den faktiskt är! =)... nörd*

Vet, det är skit tardigt med en blogg utan bilder men har ju fortfarande inte fått tillbaka min dator och min bror bölar om jag lägger in bilder på hans =P Så ni får helt enkelt klara er sålänge!

Morgon promenaden avklarad, ska rensa rummet för de ska målas om.... men de gör vi när jag orkar! ;)

Njut av denna tråkigt muliga dag utan solsken...


puss och Kärlek


Me

hmm, det var fettigt och grisigt! men as gott när man var så pass dragen som jag var! =D


Anonym

dessutom är freddie way out of your league mannen.


Ed

Killar har två huvuden att tänka med, gissa vilket den här tänkte med och vinn en öl!



PUBLICERAT: 2009-04-09, 14:38:47 | URL: http://ww.fuckoffsverige.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: