SKRIVET: 2009-04-28, kl 13:53:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

The one and only, ME!


Såhär blev morgonen, trots allt.





Kanske inte tog morgonen till vara men fick ialla fall läst lite ;) Gillar ni inte min vita morgonrock? I love it. =) Men titta ni får en tjuvtitt på Sveriges absolut fulste fötter dessutom! Fy fan vad jag bjuder!



Satt och studerade min "vackra" ben.... fullt med fylleärr, innebandyärr, och blåmärke från att städigt gå in i saker. Jag är nog bland de klumpigaste människor jag vet. =/ Vackert och kvinnligt ser de inte ut ialla fall.




Dags att sätta på mig anisktet! Eller bara ögonen, ska möta upp Alex och sola innan vi ska börja jobba. =)
Har bestämt att jogga med Linda i skogen på fredag klockan 11.... dagen efter valborg - lycka till!
Kan se mig själv däcka i skogsgläntan.

Hare bäst idag!


Puss och Kärlek


Suvi

Vi måste boka en tid med Birthe nu , jag kan vecka 20 måndag - torsdag, men mellan tio - och tolv ? När kan du ? hör av dig .



PUBLICERAT: 2009-04-28, 18:50:00 | URL: http://suvijackman.blogg.se/
systeryster

du jubbar på fredag bara så du vet min sköna :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: