SKRIVET: 2009-04-13, kl 00:08:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

That's just the way it is!

Var nyss inne hos Eddie och kollade film med honom Freddie och Enzo. Det blev "My best friends girl" och en massa påsk godis. Den var riktigt bra, rekomenderar den starkt! Kate Hudson och han killen från "american pie". Sen en annan riktigt snygg snubbe, kommer bara inte ihåg vad det var han hette.



Imorgon bitti blir de jogging med Linda i bokskogen, Vi har kommit överrens om att göra det x antal morgnar i veckan innan skola. Kommer bli jättemysigt!!

Idag slog jag mitt läsar rekord! =D ändå skoj att det är så många som läser vad just jag har att skriva! Tycker väl inte jag skriver något intressant men tydligen värt att läsa huh? ;)

Kollat lite klänningar på internet med min "big sis" och vi har nog hittat en lovande inför studenten, Men alltså det man inte tänker på att man kommer ju gå på en sådär 120 tusen andras också, så man måste ju se till att proppa upp garderoben lite med klänningar inför det med! De har ni inte tänkt på va? ;) Men de verkar som jag har hittat min studentklänning, lite "Carrie"- aktig och riktigt söt Sen vore det ju helt underbart om man hade haft ett par vita Christian Louboutin i denna modellen:


Haha kommer nästan när man ser dem ju, så otroligt vackra. Hade dött för ett par svarta i lack också! My God! =D

Sjukt sugen på att gå ut o jogga en runda nu, så jag tror faktiskt jag ska göra de mina vänner! =) Denna veckan har varit en väldigt bra träningsvecka och jag ska se till att det håller i sig! Man mår så mycke bättre av att få motionerat och man får så mycket mera energi!
 
Äh, de får bli dags för John Blund nu, ska ju faktiskt upp redan klocka 11.00 för att jogga med Linda i skogen! Som sagt!


Sov gott mina små änglar! =)




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: