SKRIVET: 2009-04-16, kl 12:59:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

That's just the way it is!

Kollade film hos Eddie igår. Hade även nattgäst... Pelle-elin-tjockaella. Eller ja de var Fias nattgäst. Typ precis gått upp, ja jag vet jag börjar bli kass på de nu igen med att gå upp tidigt!

Har skickat ut inbjudan till min och några tills studentfest på Chili. Om du inte fått inbjudan via facebook så säg till så skriver jag upp dig! Det är den 5 juni på Chili bar och restaurang. Börjar klockan 22 och håller i sig till 02.

Idag ska jag till tandläkaren!!! Fy för. De lär inte bli en trevlig visit! Hatar tandläkare! Men in och borta gaddarna och tandtråda igenom munnen!

Linda har numera fått mig att gå med på en 150 kcal diet..... sinnes, får äta ett ägg åt gången sen vänta 2 h och äta en advokado.... precis som jag kommer klara de! Jaja vi får se, det blev precis som en utmaning nu att man måste klara de! =P

Nej minsann, nu är det dags för en runda! Sedan blir de en hallon/fil smoothie a la Waynes.

Hare så bra! =) "life moves on"


Puss och kärlek




elle peeeellle

Ja men vart var du inatt när jag sov där, hahahahha. kära maaaaaalin.



PUBLICERAT: 2009-04-16, 15:55:22 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: