SKRIVET: 2009-04-29, kl 10:39:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sweet Jesus.

Halv tio gick fröken Beyer upp idag, fy fan. Gick raka vägen ut och la mig  i solen. Stekte ca en timme sen fick jag nog av alla myror som springer runt på en.

Ska ta bussen till stan klockan 12 och möta Tilda och dessutom köpa biljetter till M.O.S. Praktiken börjar 16.00 så jag har lite  tid på mig att springa runt i affärer =) Sen ikväll så blir de myspys!

Ett litet tips idag! Jag älskar grönt, så framhäv det gröna i dina ögon bruden! Lägg på lite rödtoning ögonskugga, eller gör som jag, ljusröd grund sen så lite brunt runt ögonglobslinjen.

    
Närbilden var kanske lite suddig =P

Ävevn för att få en mer solbbränd hudton så dra ner brunkrämen lite över läpparna - skitsnyggt tyckerr jag. Annars så köp ljust läppstift. Jag har ett från Make up store som jag trivs jätte bra med!



Så kan de se ut då! =D

Nej, dags för duschen, möjligtvis fler inlägg innan jag ska till bussen ;) Om inte så hörs vi imorgon!




Puss och kärlek!


Anonym

Du är sjukt lik fia på bild 2....:D


Anonym

ja håller helt enkelt med!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: