SKRIVET: 2009-04-20, kl 13:50:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Recharge, try again now.

Okey,



min så kallade studentklänning skiter vi på eftersom min storlek inte finns kvar. Fuck it, ska fan ta mig sy upp min egen! Har massa idéer så det är bara att börja skissa. Måste sola, köpa skor till dagen och kvällen på studenten. Massa annat också men de får vänta lite. Måste redovisa PA och måste göra klart allt på psykologin. En himla massa måsten vad ska man göra? Jag orkar inte, skulle behövt anlita en assistent!

Vaknade 11 och gick raka vägen ut på en jogging tur, hittar banne mig inte hopprepet så de skippade vi idag. Frukosten blev All Bran med värmda hallon och blåbär. Mums!

Ska städa undan lite och så ska jag börja skissa lite har jag tänkt, sen är det dags för praktik igen. Börjar halv 4 idag så man kan ju se om man har tid att lägga sig i trädgårn´ en liten stund.

Dags för frukost nr 2, 2 h senare. Ett glas blåbärsoppa =) Jättegod faktiskt. Måste erkänna att jag la mig och sov 1 h till under tiden jag höll på att skriva detta inlägget.
 


Hur kan man låta bli? =D

Nej dags att sminka sig! Ha de bra idag, I know I will! ;)



Puss och Kärlek alla barn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: